sâmbătă, 23 martie 2013

Dupa 2 saptamani de consolidare

Slabesc si in consolidare

Nu m-am obisnuit inca sa fiu in consolidare. Mananc la fel ca intr-o zi de PL. M-am atins de paine o singura data in 2 saptamani. Fructele nu le mananc in fiecare zi. Nu m-am obisnuit cu ele, pur si simplu.
Miscare nu am mai facut din a doua luna, dar merg pe jos sa zic 10 min in fiecare zi.
In 2 saptamani am reusit sa mananc 2 portii de paste.
La masa de sarbatoare trebuia sa mananc deserrt, felul 1 si felul 2. In prima saptamana nu am luat masa de sarbatoare. Dar pentru ca un coleg a servit pizza de ziua lui la serviciu, am papa 3 felii de pizza de post si am zis asta sa fie masa mea de sarbatoare.
Am intrat de 2 ori la KFC SI MC Donalds, doar mi s-o face pofta si am iesit cu o salata si un mc wrap cu piept de pui la gratar salata si rosii.
In fine, am intrat cu 51,6 kg in consolidare si acum am 51,00 KG, dupa 2 sapt de conso.
Duminica asta facem gratar si avem invitati la noi. Promit o masa de sarbatoare cu tot cu desert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu