joi, 17 ianuarie 2013

AM INCERCAT KILO KICK



KILO KICK - este un fel de desert pe care il mananci seara, inainte de culcare. Dupa nu mai mannci nimic, nu bei nimic!  Se spune ca da rezultate garantate pana a doua zi - scaderi in greutate intre 500 gr si 1 kg.

Ingrediente: 1 albus de ou, batut spuma
3 lg de branza dietetica
o jumatate de lamaie stoarsa

Se amesteca ingredientele si se serveste ca atare. Nu se mananca decat o singura data pe saptamana.
Recunosc nu este usor de mancat. Dar fie, scriu maine daca m-am strambat degeaba  o jumatate de ora ca sa-l inghit... :)

7 comentarii:

  1. daca punem putin indulcitor, nu mai are acelasi efect?/

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine a avut efect... minus 500 gr... fara indulcitor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot sa fac testul. De ce. ??

    RăspundețiȘtergere
  4. ai uitat de indulcitor !! eu am facut si a mers

    RăspundețiȘtergere
  5. ai uitat de indulcitor !! eu am facut si a mers

    RăspundețiȘtergere
  6. Soțul meu de șase ani m-a părăsit pentru o altă fată, pentru că îl acuz că a văzut o altă fată și de atunci încerc să-l recuperez, dar el refuză să se întoarcă la mine, nu răspundea la apelul meu sau la e-mail și chiar neprietenindu-mă pe face-book și, de asemenea, urmărindu-mă pe IG și mi-a spus că a terminat cu mine și cu cei doi copii ai mei, m-am confuzat foarte mult, căutam ajutor pe internet și am văzut o mărturie despre modul în care o vrăjitoare ajută-i să-și recapete fostul, așa că am decis să încerc, dar am fost și mai confuz din cauza multor mărturii pe care le-am văzut, dar mintea mea mi-a spus să merg cu DR SAGURU pentru că am făcut multe cercetări despre el și am găsit nimic rău despre el, așa l-am contactat și i-am explicat problemele mele și el a făcut o vraja de dragoste pentru mine și îmi garantează 7 zile că fostul meu se va întoarce la mine și spre marea mea surpriză a treia zi o mare miracolul a căzut peste mine și fostul meu s-a întors la mine în a treia zi și mi-a cerut iertare DR SAGURU tu sunt doar cei mai buni, voi continua să-i public numele pentru că este Mântuitorul meu, acum suntem o mare familie fericită și unită, dacă ai nevoie de ajutorul lui, poți să-l trimiți prin e-mail Nu pierde speranța prea curând contactează-l Dacă ai nevoie de ajutorul lui puteți să-l trimiteți prin e-mail @ drsagurusolutions@gmail.com pentru o comunicare ușoară și rapidă, de asemenea, îl puteți suna sau adăuga în aplicația whats-app cu acest număr +12098373537

    RăspundețiȘtergere