luni, 25 martie 2013

Desertul care te slabeste


Dieta Dukan: Desertul care te slabeste 1 kg dintr-o data











Etapa: 
Croaziera




KILO KICK - reteta care te slabeste 800 gr-1 kg pana a doua zi

Aceasta reteta am gasit-o pe forumurile dietei dukan si este, se pare, foarte apreciata. Eu nu am incercat inca reteta, dar promit sa pun poze zilele acestea.

~ingrediente
- 3 lg branza QUARK, sau branza 0,2%
- 1 albus de ou spuma
- zeama de la 1/2 lamaie
- indulcitor
-> se face o singura data saptamana, dar doar atunci cand greutatea stagneaza foarte mult; se mananca seara, la culcare si nu mai mananci sau bei nimic dupa aceasta
Efect: majoritatea celor care au consumat desertul aveau a doua zi o scadere in greutate de 500 gr pana la 1 kg
Eu l-am incercat si am dat jos in jur de 600 gr. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu