vineri, 31 ianuarie 2014

TESTUL DUKAN TRADUS IN LIMBA ROMANA - ACTUALIZAT



TESTUL DUKAN TRADUS

PENTRU CA S-AU MODIFICAT CATEVA CERINTE DIN TEST...

Testul original e pe dukandiet.co.uk... 
Eu doar l-am tradus aici!


First Name:
Nume:

Gender:   Female   Male
Sexul: F sau M

Current Weight: 
Greutatea Actuala:

Your height:
Inaltimea:

Your birth date:
Data Nasterii:
    
Your Realistic Target Weight:
Targetul tau, cat mai realist:

The Most You've Ever Weighed:
Cea mai mare greutate pe care ai avut-o:


The Least You've Ever Weighed:
Cea mai mica greutate pe care ai avut-o


Your Average Weight:
Greutatea ta obisnuita:


Is there a tendency to put on weight in your family ?    Yes   No
Ai o tendinta spre ingrasare in familie? Da NU

How many diets have you ever followed ? 
Cate diete ai urmat pana acum?

How many times have you been pregnant ?
De cate ori ai fost insarcinata?


Your bone structure :grasp your left wrist between your right thumb and right forefinger.
Structura oaselor: prinde incheietura mainii stangi cu degetele mainii drepte

Your fingers overlap
Low
Daca degetele se suprapun: structura subtire

Your fingers just touch
Medium
Daca degetele doar se ating: structura medie

Your fingers do not touch
Heavy
Daca degetele nu se ating: structura groasa

Login Info:
Informatii pentru logare

Email:
Email

Password:
Parola

Confirm password
Confirma parola

Forum nickname
Porecla de forum (nu e obligatorie)

Bifati agreementul si gata!

45 de comentarii:

  1. Multumesc Alexandra :)
    Nu am facut engleza si m-ai ajutat mult; mi-a dat pe loc raspunsul.
    Ma asteapta zile grele.......... :)
    ......................................
    Bucurii in viata ta.
    ( Adina )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SUCCES! Daca te mai pot ajuta cu ceva, te rog sa imi scrii...

      Ștergere
    2. cum ai reusit sa faci testul?

      Ștergere
  2. buna eu am inceput dieta akm 5 zile sunt inca in atac si sincer nu am slabit deloc de ce???si cat sa mai tin???mi-am facut testu si zicea decat 2 zile atc.cum fac???

    RăspundețiȘtergere
  3. de ce nu pot completa testul?

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pentru traducere foarte simplu asa esti o dulceeeeee!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna mie mi-a dat la perioada de croaziera 67 de zile adica 67 de zile o zi mananc proteine o zi proteine plus legume? ms

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut, mie imi zice ca sunt déjà la greutatea pe care mi-o doresc, adica 52 kg. si eu am 58kg...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ceva nu e ok. Mai fa testul o data! Or nu ai inteles tu bine mesajul. Poate greutatea dorita e 52!

      Ștergere
  7. Nu merge sa mi-l fac si eu :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da-l incolo de test atunci. Ai aici toate informatiile ca sa incepi dieta! Incepi cu Atac, apoi croaziera, stabilizare si consolidare. Fiecare etapa este descrisa pe larg pe blog.

      Ștergere
  8. te rog ajuto cum pot manca PP si legumele le pot combina sau separat

    RăspundețiȘtergere
  9. buna seara cum pot sa fac testul ca nu se poate scrie

    RăspundețiȘtergere
  10. buna ziua sunt si noua pe aici

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. pentru k trebuie sa accesezi linkul oficial din uk. vezi k il gasesti aici pe blog

      Ștergere
  12. nu reusesc sa fac testul imi spune ca nu se salveaza datele

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu pot face testul .. Cum procedez , am 41 ani , 77 kg , 163 cm -inaltime si o nastere , greutatea cea mai mare am avut-o cat am fost insarcinata -90 kg ; cea mai mica greutate - 52 kg ; sunt nascuta pe 08.09.1973 .

    RăspundețiȘtergere
  14. nici eu.....am 47 1 62 si 90 kg si sint operata de tiroida si nu am copii

    RăspundețiȘtergere
  15. Fetelor se poate manca vita,pui si peste ,toate intr-o zi,dar la diferite ore??
    am scris nu stiu cate commenturi si nu s-a postat nimic.multumesc

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna, Alexandra si multumesc pentru ajutor. Am facut testul. Targetul rezultat difera (cu vreo 2 kg) de cel "visat" de mine, in conditiile in care zona de atac recomandata e de 3 zile. As putea hotari singura un atac de 5 zile, prevalandu-ma oarecum si de incurajarea ta fata de alt forumist ("da- l incolo de test!")?? Mentionez ca as vrea sa dau jos 10 kg (nenea Dukan zice ca 8!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna.monica ..te as ruga daca poti sa mi dai si mie linck ul unde ti ai facut tu testul.incerc de ceva timp si nu l pot face.multumesc.

      Ștergere
  17. Buna as dori sa stiu si eu daca am voie da mananc biscuiti din comert fara zahar sau alte lucruri din comert fara zahar??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu prea gasesti produse dukan in comert, iar ce gasesti e ff scump. mai bine iti pregatesti tu si vei sti si ce tarate si ce tolerate folosesti, multe din produsele fara zahar au multe grasimi sau alte chestii ne permise in dieta dukan

      Ștergere
  18. Buna ma puteti ajuta si pe mine sa imi spuneti, ce ar trebui sa mananc intr-o zi din prima faza(PP), ce cantitate, ce trebuie sa mananc si la ce ora??? MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  19. Incerc si eu sa fac testul asta, dar nu ma lasa sa introduc nr sarcini avute, oare de ce?

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna am incercat sa fac testu si nu merge va rog sa ma ajutati am 21 d ani 160 si 59 kg as vrea sa revin la greutatea mea d 54 kg ajutatima multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu nu stiu la email: sa introduc propriul email sau numele cu care m-am logat? Si apoi parola....care?

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu nu stiu la email: sa introduc propriul email sau numele cu care m-am logat? Si apoi parola....care?

    RăspundețiȘtergere
  23. am 72 kg si am inceput de 2 zile atac ,as vrea sa ajung la 60 cate zile trebuie sa tin atacul,si croaziera caci nu am reusit sa fac testul...Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  24. am tinutl dieta dukan acum trei ani, cu rezulate foarte bune, acum as putea repeta dieta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,daca ai tinut aceasta dieta poti sa ma ajuti si pe mine raspunzandu-mi la urmatoarea intrebare:Daca as vrea sa fac sport mai mult cam 1-2 ore pe zi timp de 5 zile pe saptamana,ma va ajuta sa slabesc sau va ingreuna situatia?
      Multumesc!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  25. Buna fetelor!Putem prelungi perioada de atac fata de cea care reiese din test?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. Si asa e periculos sa mananci numai proteine zilnic. Plus ca nu te ajuta, ve stagna dupa ce introduci legumele...

      Ștergere
  26. Va rog să-mi răspundeți daca.la croaziera avem voie varza murata

    RăspundețiȘtergere
  27. Am reusit 4 kg jumate im cinci zile dar nu pot face testul

    RăspundețiȘtergere
  28. Am reusit 4 kg jumate im cinci zile dar nu pot face testul

    RăspundețiȘtergere
  29. Nu pot Face testul
    Am 83kg vreau sa ajung la 70 kgcel mai putin am avut 65 kg.Am 45 de ani si nu am avut nici o sarcina. Sint disperată va rog sa ma ajutati!

    RăspundețiȘtergere
  30. Cafea se poate consuma în perioada de atac??

    RăspundețiȘtergere
  31. Soțul meu de șase ani m-a părăsit pentru o altă fată, pentru că îl acuz că a văzut o altă fată și de atunci încerc să-l recuperez, dar el refuză să se întoarcă la mine, nu răspundea la apelul meu sau la e-mail și chiar neprietenindu-mă pe face-book și, de asemenea, urmărindu-mă pe IG și mi-a spus că a terminat cu mine și cu cei doi copii ai mei, m-am confuzat foarte mult, căutam ajutor pe internet și am văzut o mărturie despre modul în care o vrăjitoare ajută-i să-și recapete fostul, așa că am decis să încerc, dar am fost și mai confuz din cauza multor mărturii pe care le-am văzut, dar mintea mea mi-a spus să merg cu DR SAGURU pentru că am făcut multe cercetări despre el și am găsit nimic rău despre el, așa l-am contactat și i-am explicat problemele mele și el a făcut o vraja de dragoste pentru mine și îmi garantează 7 zile că fostul meu se va întoarce la mine și spre marea mea surpriză a treia zi o mare miracolul a căzut peste mine și fostul meu s-a întors la mine în a treia zi și mi-a cerut iertare DR SAGURU tu sunt doar cei mai buni, voi continua să-i public numele pentru că este Mântuitorul meu, acum suntem o mare familie fericită și unită, dacă ai nevoie de ajutorul lui, poți să-l trimiți prin e-mail Nu pierde speranța prea curând contactează-l Dacă ai nevoie de ajutorul lui puteți să-l trimiteți prin e-mail @ drsagurusolutions@gmail.com pentru o comunicare ușoară și rapidă, de asemenea, îl puteți suna sau adăuga în aplicația whats-app cu acest număr +12098373537

    RăspundețiȘtergere