duminică, 20 ianuarie 2013

DUKAN: TESTUL DIETEI



TESTUL DUKAN

Il puteti face direct pe site-ul oficial al dietei. In functie de ce greutate aveti si cat vreti sa slabiti, testul va spune clar care sunt fazele prin care trebuie sa treceti, cat dureaza ele si in cat timp puteti ajunge la greutatea dorita.
Veti primi si un mesaj personalizat. Din experieta personala va pot spune ca greutatea dorita nu corespunde cu cea recomandata dupa standardele Dukan. De obicei e mai mica, dar oricum va faceti o idee despre dieta.
Cand o incepeti, cat dureaza atacul, cat CROAZIERA, cand ajungeti la consilidare, cat dureaza ea etc.
Click pe linkul de mai jos.
Test Dukan www.dukandiet.co.uk

Cartea DUKAN http: http://ge.tt/2NFryxG/v/0?c

58 de comentarii:

  1. Am imceput dieta pot sa beau apa carbogazoasa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apa plata este de preferat! oricum din croazirea ai liber la cola zero... cu moderatie evident!

      Ștergere
    2. Buna Alexandra, eu sunt la dieta dukan de 2 saptamani si ceva..faza de atac 3 zile cu 2 kg date jos...in faza de croaziera pe care o tin deja de 2 saptamani nu dau jos. sunt tot la 60 de kg,,...dimineata am cateodata 59,07...si spre seara ating iar 60 si....tin o zi PP o zi PL....sunt dezamagita ca nu mai vad rezultate...am un bebe de 6 luni si ii mai gust mancarea, iaurturile...asta sa fie o problema??? Mersi mult

      Ștergere
  2. Vreau sa-mi fac testul , cum procedez ?? Am 41 ani , 77 kg , 163 cm si o nastere . Vreau sa slabesc 16 kg .????????

    RăspundețiȘtergere
  3. Asi vrea.sa stiu cam cat trebuie sa mananc in faza de atac

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa mananci cat vrei, cand vrei atat timp cat respecti alimentele permise si nu mai mananci dupa ce simti ca te-ai saturat. Eu dupa 3 zile ajunsesem sa ma satur cu 200 gr de carne in conditiile in care inainte mancam pana simteam ca pleznesc

      Ștergere
  4. Buna ziua. As vrea sa slabesc vreo 20 kg.....atunci faza de atac este de 20 de zile?

    RăspundețiȘtergere
  5. de ce nu merge testul dukan ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu pot sa fac testul .De ce. ?.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua sunt la etapa atac de 8 zile si am dat 4kg jos oare de cen-am dat mai mult?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu pot sa cred ca ai dat atat de mult!

      Ștergere
    2. oameni buni... periodata de atac trebuie sa fie de maxim 7 zile cititi si voi ca va imbolnaviti

      Ștergere
    3. am facut testul dimineata si este ora 15... si nu am primit nimc

      Ștergere
  8. As vrea sa stiu daca este obligatoriu sa mananc din toate ce ni se permite in faza de atac??? Eu nu mananc carne de vita etc...as putea de ex sa mananc doar de ex iaurt branza etc sau trebuie neaparat sa mananc din toate???

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu pot sa fac testul ma ajuta cnv plsss?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/notes/dieta-dukan-in-romania/primi-pasi-spre-dieta-dukan/250610908415437 asta te va ajuta mult :*

      Ștergere
    2. Nu stiu sa fac testul va rog sa ma ajutati!!!!! Multumesc!

      Ștergere
  10. 80 kg. 152 cm
    Doresc 55 kg.
    Perioada de atac zice 6 zile. In 14 luni de zile, voi reuși sa ajung la cele 55 de kg .
    Pfffffff...greu si muuuult timp.
    Asta este..incercam. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna! Eu as vrea sa dau jos macar 12-15 kg pana in august. Testul imi permite doar 2 zile de atac.as putea sa prelungesc faza de atac ? de ex sa tin 7 zile de atac si apoi sa incep cu restul? Am 69 kg si 158 cm! Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. nu pot face testul,spune ca adresa de mail nu e valabila :((

    RăspundețiȘtergere
  13. buna fetelor,sint la a 2 zi de atac,merge totul bine,am 65kg si vreau 55kg,testul imi arata ca trebuie sa am 59.200kg,mentionez ca 55kg nu am avu niciodata,am inceput in 16 iulie 2015 dueta disociata pe zile aveam 82.4kg pina acum am ajuns la 65kg si de o perioada nu mai functioneaza si am decis sa tin dieta dukan.va doresc succes si multa ambitie

    RăspundețiȘtergere
  14. Tulai doamne cu dietele voastre!am tinut o saptamana faza de atac si am dat jos 400 de grame am consumat doar alimentele permise nmc altceva.Dupa care m-am pus si dupa o saptamana fara rezultate am mancat cat am putut atat.la mn nu merge,

    RăspundețiȘtergere
  15. Tulai doamne cu dietele voastre!am tinut o saptamana faza de atac si am dat jos 400 de grame am consumat doar alimentele permise nmc altceva.Dupa care m-am pus si dupa o saptamana fara rezultate am mancat cat am putut atat.la mn nu merge,

    RăspundețiȘtergere
  16. Nici eu nu reusesc sa fac testul asta ingenios...atunci,cum naiba voi sti catena zile sa tin faza de atac...?!am inceput azi! Ma ajuta si p mn cinevaaaa??!!!plsssss��

    RăspundețiȘtergere
  17. As vrea sa slabesc 10kg cum procedez?sunt f pofticioasa....

    RăspundețiȘtergere
  18. Am 58 si vreau sa stiu cum sa fac....cum se numeste tarate de ovaz in germana??? As dori sa tin dieta ...dar nu stiu exact cum

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In germania fulgii de ovaz îi gasesti la raionul cu cereale este in ambalaj de hartie albastru si pe ambalaj scrie,,,,zarte Haferflocken,,

      Ștergere
  19. As vrea sa slabesc 10kg cum procedez?sunt f pofticioasa....

    RăspundețiȘtergere
  20. oferta de împrumut fără a plăti nici un comision în avans
    O ofertă de restante credite variind de la 5000 de dolari pentru a 3.500.000 de dolari .Cu o rată a dobânzii de 2%.Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați

    Whatsapp : +33644682535

    E-mail contact@erofinancgroup.com

    web Site-ul: http://erofinancgroup.com/

    Schimb de informații pentru a ajuta pe cei în nevoie

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua sunt la a 6 zi fe atac si nu am dat jos mai nimic,am inceput fe la 72.400 si a dat 300 de g de ce asa greu am mancat doar piept de pui si iaurt pupla pui la tigaie si ou cu ce am gresit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pulpa a fost fiarta nu?,caci la tigaie ,cu ulei nu ai voie

      Ștergere
  22. Buna ziua! Ce facem in perioada de atac daca vrem sa tinem, totusi, post?

    RăspundețiȘtergere
  23. Aprecierea mea este pentru medicul Brad, care este cel mai bun doctor care îmi șterge lacrimile.
    de-a lungul anilor am fost pe internet de mulți ani și nu am reușit să văd oamenii de încredere și în ziua în care am văzut acest lucru nu respectă cuvintele sale.
    când am ajuns în Statele Unite ale Americii, am fost orientat aproximativ 60% au boală de rinichi și pot dona rinichi fior prietenii lor și familia lor?
    L-am contactat si el ma asigurat că eveything, am făcut lucrurile necesare, deși m-am speriat, dar am fost foarte impresionat, deoarece el a spus cum pot să vă dau bani atunci când eu nu știu adresa ta decât să-l creadă când a verificat mA.
    Doctorul Brad ma salvat după ce am fost scamat și mi-am donat rinichiul.
    fondul de transfer inițial: 20.000 de dolari prin transferul de bani din vestul uniunii.
    compensare: 450.000,00 $, avansuri: 200.000,00 $
    Dacă nu vă place,
    Nu este înregistrată IFKF și NKF.
    Află despre doctor acum.
    e-mail: bradbrown3310@gmail.co

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu am facut 7 zile de atac si am reusit doar 2 kg sa dau jos.Stie cineva de ce asa putin?

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna vreau sa slăbesc am 90 kg 1.78 m

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu reusesc sa fac testul ma poate ajuta cineva? 173cm,76kg si vreau sa slăbesc 10kg. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  27. Vreau sa fac testul di nu reusesc ,ma poate ajuta cineva? Am 33ani,173cm,78kg

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna sunt în a 7 zi de atac am inceput cu 70 de kg si 162 înăltime 34 ani am respectat dieta am facut si miscare dar nu am dat nimic jos oare de ce ???

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu am tinut dieta 6 luni in care am slăbit 26 de kg ,iar după aceea am renuntat si le-am pus la loc tot în cam același timp din păcate. Sfatul meu este dacă te apuci trebuie tinut toată viața regimul.

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna seara eu am tinut dieta in urma cu 4 ani si am slabit 25 kg ,am ajuns la 58 apoi incet am pus iara pina la 73kg dar recunosc din cauza unor medicamente de la ginecolog si sunt foarte suparata ,vreau sa o tin din nou am vreo sansa?ajutati-ma va rog .sunt disperata ptr.ca am si 47 de ani .va multumesc si va imbrtisez cu drag .

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu pot sa fac testul,am 33 de ani,1/64 inaltime si 77kg,ma ajutati va rog!

    RăspundețiȘtergere
  32. În etapa croaziera pot ține 2 zile PP, 5 zile PL? Si zilele de PP trebuie sa fie consecutive? De exemplu:azi termin perioada de atac, fiind duminica. Maine, adică luni și marți sa fie PL, miercuri și joi PP și apoi restul săptămânii PL, se poate asa?

    RăspundețiȘtergere
  33. si eu vreau ....de 3 zile tot incerc ....nu primesc nici un raspuns concret....am primit un link care nu poate fi accesat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am patit si eu !Nu am primit niciun raspuns !

      Ștergere