sâmbătă, 30 martie 2013

TESTUL DUKAN TRADUS IN LIMBA ROMANA

LINK test aici www.dukandiet.co.uk

Eu doar am tradus

ATENTIE! Traducerea actualizata o gasiti aici http://dukanregim.blogspot.ro/2014/01/testul-dukan-tradus-in-limba-romana.html



Your first name
Numele dvs

You are:
Female Male
Femeie/Barbat

What is your current weight?   kg change unit
Care este greutatea dvs. actuala?

Your email:
Mailul dvs.

How much would you like to weigh?   kg change unit
La ce greutate va doriti sa ajungeti?

Have you already followed any diets
in order to lose weight?
Ati mai tinut pana acum diete ca sa slabiti?

What is the most you have ever weighed?
Apart from during pregnancy for women   kg change unit
Care a fost greutatea cea mai mare la care ati ajuns(in afara de perioada in care ati fost insarcinata).


After the age of 18, excluding any period of illness,
what is the least you have ever weighed?
Apart from during pregnancy for women   kg change unit
Dupa varsta de 18 ani, excluzand perioadele de imbolnavire, care este cea mai mica greutate pe care ati avut-o? (excluzand perioada in care ati fost insarcinata...???" asa e intrebarea")

What is your stable weight?
This is the weight maintained without any
special effort and when eating spontaneously   kg change unit
Care este greutatea dvs. stabila, la care va mentineti de obicei, fara niciun fel de efort...

What is your height?
Care este inaltimea dvs.?

Are you in a hurry to lose weight?
Please choose if you are in a hurry to lose weight
Yes No
Va grabiti sa pierdeti cat mai multe kg? Da sau nu?

In your family is there a tendency to put on weight?
Please select if you have a tendency to put on weight
Yes No
In familia dvs., este o tendinta de ingrasare?
Da sau nu...

When you check what you eat do you feel
as if you lose weight easily?
Please select if you lose weight easily
With ease With difficulty
Cand aveti grija ce mancati, simtiti ca pierdeti mai usor din greutate?
Cu usurinta/cu dificultate

Does eating less make you feel tired?
Please select whether eating LESS makes you feel tired
Yes No
Atunci cand mancati putin, va simiti obosit?
Da/Nu

Lets assess your bone structure:
Grasp your left wrist between your right thumb and right forefinger.  thin bone structure
The ends of your fingers overlap
 Normal bone structure
The ends of your fingers just touch
 Heavy bone structure
There is a gap between the ends of your fingers
Sa vedem structara oaselor dvs...
Prindeti incheietura mainii stangi cu degetele... ca in desen
structura subtire
structura normala
structura osoasa groasa

Date of birth:
Data nasterii

Choose your username:
Alegeti un nume de user

Your password:
parola, alegeti doar litere si numere
Use only letters and numbers.

Password confirmation:
confirmarea parolei

I agree to receive my personal summary, to benefit from a 20% reduction on my coaching, to receive information on Pierre Dukan, news about his method and possible offers from partners of dukandiet.co.uk
Bifati ca sunteti de acord sa primiti pe mail un sumar personal, sa beneficiati de 20% reducere la sfaturi my coaching, sa primiti informatii despre Pierre Dukan, stiri despre metoda lui de slabit si posibile oferte de la partenerii site-ului.

27 de comentarii:

  1. ciao,am incercat sa fac testul a doua oara din cauza erorilor care mi le-a dat la primul test si nu reusesc sa-l fac din nou cere un nou account...am 66kg,vreau sa ajung la 56kg si nu stiu cate zile de atac treb sa fac..ma ajutati?merci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau sa slabesc 15 kg am acum 73 kg inaltime1.67 imi spuneti va rog cum sa fac din test nu am inteles nimic astept raspuns va rog

      Ștergere
    2. Intri pe dukandiet.co.uk si iti faci testul.... E tradus si aici pe site (doar intrebarile...).

      Ștergere
  2. Buna Alexandra . Observ ca esti deja familiarizata cu dieta dukan si as vrea sa te intreb daca este permis consumul de chefir .. Am gasit chefir light 0.1% avand ca ingrediente doar lapte de vaca si culturi lactice selectionate . Din punctul meu de vedere e bun dar as vrea totusi parerea ta . Multumesc anticipat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da... e bun! Cata vreme are pana in 2% grasime e acceptat.... Dar eu am folosit mereu 0,1%!

      Ștergere
  3. Buna ,sunt noua pe site si vreau sa incep Dieta Dukan .Spuneti-mi daca sunt hipertensiva ,este vreo problema?

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi cere sa platesc pentru chestionar

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate pt mailurile de alerta.... dar pt test, nu cred. Era gratuit ultima data cand am verificat!

      Ștergere
  5. buna ziua! TESTUL Imi spune ca faza de atac s o tin doar 6 zile si voi perde 2,7 kg SI 343 ZILE in faza de croaziera...pot prelungi aceasta perioada de atac sa pierd mai mult inca din prima faza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu! Nu vei face dacat sa scazi mai greu in greutate in croaziera! Plus ca nu e sanatos!

      Ștergere
  6. buna.azi am inceput dieta.am 58 kg si 175 cm.vreau sa ajung la 50kg. etapa de atac o tin 4 zile cea de croaziera cat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog sa citesti cu atentie fiecare etapa de pe blog. Croaziera o tii pana slabesti toate kilogramele dorite! Cele 4 zile de atac sunt prea multe pt tine... nu mai spun ca esti si asa suficient de slaba. Te rog sa nu tii dieta fara sa faci testul dukan si fara sa citesti tot ce trebuie despre ea!

      Ștergere
  7. Deci....am 84 kg...1,70 m....m am pierdut de tot ....help meeeee cum sa incep dieta cat sa tin...as visa la vreo 20 kg sa dau.....dar...oricat de putin e bine venit...detalii am ciit ce tb sa mananc....cum gatite...tc

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna as dori sa stiu daca am voie mamaliga in dieta de atac sau de croaziera??

    RăspundețiȘtergere
  9. buna alexandra scuze pentru deranj...incep si eu de maine ..am facut testul ..aprovizionarea dar!!!!!!!!!! in test am scris ca am 85 kg raspunsul a fost ....la 80 de kg tii 6 zile de atac 133 de croaziera si 190 de consolidare .....dar eu am 85 :(( ce fac?
    te rog un raspuns te rog din suflet

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu pot face testul ma ajută cineva

    RăspundețiȘtergere
  11. nu pot face testul..imi cere metoda de plata :( ma ajuta cineva

    RăspundețiȘtergere
  12. am 75kg ,inaltime 1.56 as vrea sa stiu cate zile dureaza atac si croaziera....As vrea sa ajung la 60

    RăspundețiȘtergere
  13. De ce nu pot face testul?
    Vreau să încep dieta

    RăspundețiȘtergere
  14. De ce nu pot face testul?
    Vreau să încep dieta

    RăspundețiȘtergere
  15. oferta de împrumut fără a plăti nici un comision în avans
    O ofertă de restante credite variind de la 5000 de dolari pentru a 3.500.000 de dolari .Cu o rată a dobânzii de 2%.Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați

    Whatsapp : +33644682535

    E-mail contact@erofinancgroup.com

    web Site-ul: http://erofinancgroup.com/

    Schimb de informații pentru a ajuta pe cei în nevoie

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna am tinut dukan si am slăbit 15 kg
    Dar de un timp am cam clacat si am luat din nou 7
    Pot să reîncep dieta
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  17. Voi fi pentru totdeauna îndatorat marelui doctor Odion pentru că mi-a rezolvat căsătoria, după ce soțul meu m-a lăsat pentru o altă doamnă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vraji până când prietenul meu nu m-a prezentat la el. La început, am fost sceptic în legătură cu el, pentru că am auzit multe despre rotile de vrăji false, dar mi-am pus îndoielile în spatele meu, pentru că eram disperat să-mi iau soțul înapoi și am făcut în conformitate cu ceea ce m-a instruit să fac. Acum, soțul meu se întoarce la doar 48 de ore de la contactul cu el. Trăiesc fericit alături de soțul meu după 6 luni de căsătorie ruptă și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut în toată lumea. De asemenea, este specializat în vrăji de loterie, vrăji de promovare, vindecarea vrăjilor de boală E.T.C. Conectați-vă acum cu Dr Odion, e-mailul său (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921

    RăspundețiȘtergere
  18. Voi fi pentru totdeauna îndatorat marelui doctor Odion pentru că mi-a rezolvat căsătoria, după ce soțul meu m-a lăsat pentru o altă doamnă timp de 6 luni. Nu am crezut niciodată în vraji până când prietenul meu nu m-a prezentat la el. La început, am fost sceptic în legătură cu el, pentru că am auzit multe despre rotile de vrăji false, dar mi-am pus îndoielile în spatele meu, pentru că eram disperat să-mi iau soțul înapoi și am făcut în conformitate cu ceea ce m-a instruit să fac. Acum, soțul meu se întoarce la doar 48 de ore de la contactul cu el. Trăiesc fericit alături de soțul meu după 6 luni de căsătorie ruptă și nu mă voi odihni până nu va fi cunoscut în toată lumea. De asemenea, este specializat în vrăji de loterie, vrăji de promovare, vindecarea vrăjilor de boală E.T.C. Conectați-vă acum cu Dr Odion, e-mailul său (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921

    RăspundețiȘtergere
  19. Soțul meu de șase ani m-a părăsit pentru o altă fată, pentru că îl acuz că a văzut o altă fată și de atunci încerc să-l recuperez, dar el refuză să se întoarcă la mine, nu răspundea la apelul meu sau la e-mail și chiar neprietenindu-mă pe face-book și, de asemenea, urmărindu-mă pe IG și mi-a spus că a terminat cu mine și cu cei doi copii ai mei, m-am confuzat foarte mult, căutam ajutor pe internet și am văzut o mărturie despre modul în care o vrăjitoare ajută-i să-și recapete fostul, așa că am decis să încerc, dar am fost și mai confuz din cauza multor mărturii pe care le-am văzut, dar mintea mea mi-a spus să merg cu DR SAGURU pentru că am făcut multe cercetări despre el și am găsit nimic rău despre el, așa l-am contactat și i-am explicat problemele mele și el a făcut o vraja de dragoste pentru mine și îmi garantează 7 zile că fostul meu se va întoarce la mine și spre marea mea surpriză a treia zi o mare miracolul a căzut peste mine și fostul meu s-a întors la mine în a treia zi și mi-a cerut iertare DR SAGURU tu sunt doar cei mai buni, voi continua să-i public numele pentru că este Mântuitorul meu, acum suntem o mare familie fericită și unită, dacă ai nevoie de ajutorul lui, poți să-l trimiți prin e-mail Nu pierde speranța prea curând contactează-l Dacă ai nevoie de ajutorul lui puteți să-l trimiteți prin e-mail @ drsagSoțul meu de șase ani m-a părăsit pentru o altă fată, pentru că îl acuz că a văzut o altă fată și de atunci încerc să-l recuperez, dar el refuză să se întoarcă la mine, nu răspundea la apelul meu sau la e-mail și chiar neprietenindu-mă pe face-book și, de asemenea, urmărindu-mă pe IG și mi-a spus că a terminat cu mine și cu cei doi copii ai mei, m-am confuzat foarte mult, căutam ajutor pe internet și am văzut o mărturie despre modul în care o vrăjitoare ajută-i să-și recapete fostul, așa că am decis să încerc, dar am fost și mai confuz din cauza multor mărturii pe care le-am văzut, dar mintea mea mi-a spus să merg cu DR SAGURU pentru că am făcut multe cercetări despre el și am găsit nimic rău despre el, așa l-am contactat și i-am explicat problemele mele și el a făcut o vraja de dragoste pentru mine și îmi garantează 7 zile că fostul meu se va întoarce la mine și spre marea mea surpriză a treia zi o mare miracolul a căzut peste mine și fostul meu s-a întors la mine în a treia zi și mi-a cerut iertare DR SAGURU tu sunt doar cei mai buni, voi continua să-i public numele pentru că este Mântuitorul meu, acum suntem o mare familie fericită și unită, dacă ai nevoie de ajutorul lui, poți să-l trimiți prin e-mail Nu pierde speranța prea curând contactează-l Dacă ai nevoie de ajutorul lui puteți să-l trimiteți prin e-mail @ drsagurusolutions@gmail.com pentru o comunicare ușoară și rapidă, de asemenea, îl puteți suna sau adăuga în aplicația whats-app cu acest număr +12098373537urusolutions@gmail.com pentru o comunicare ușoară și rapidă, de asemenea, îl puteți suna sau adăuga în aplicația whats-app cu acest număr +12098373537

    RăspundețiȘtergere