marți, 29 ianuarie 2013

Cum incepi dieta Dukan

  Cum incepi dieta Dukan

Cateva sfaturi inainte sa incepi dieta Dukan:

1. Stabileste cate kilograme vrei sa pierzi si fa testul gratuit de pe site-ul oficial al dietei din UK.Iti va spune clar cate zile va dura fiecare etapa si in cat poti ajunge la greutatea dorita. LINK mai jos...
Test Dukan www.dukandiet.co.uk

2. Descarca cartea "NU stiu sa slabesc". Documenteaza-te cu privire la fiecare etapa a dietei. Tine minte tarata de ovaz. Este cea care apare peste tot in dieta, in fiecare etapa in parte. Link carte aici: Cartea DUKAN http: http://ge.tt/2NFryxG/v/0?c
3.  Fa-ti provizii. Este important sa ai frigiderul plin de alimente permise.
4. Pe langa alimentele permise, Pierre Dukan a mai facut o lista de alimente tolerate. Daca sunt tolerate inseamna ca le poti consuma in cantitati foarte mici. E bine sa stii de ele din timp si sa tii cont ca nu ai voie decat 2 tolerate pe zi. Vei afla ca ai voie amidon sau muratauri in faza de Croaziera. Iar daca vezi ca nu slabesti timp de mai multe zile, ar fi bine chiar sa renunti la ele pentru un timp.
Gasesti aici lista pentru ATAC 

http://dukanregim.blogspot.ro/p/atac.html
Gasesti aici lista pentru Croaziera 

 http://dukanregim.blogspot.ro/p/croaziera.html
5. PLATOUL- este perioada de stagnare. Poate aparea in etapa de croaziera si nu numai. Este perioada in care timp de mai multe zile consecutive (2 saptamani) nu mai slabiti, desi respectati regulile dietei. In principiu, o solutie ar fi sa faceti mai mult sport (sa mergeti mai mult pe jos).
6. Gateste! Ai o multime de retete pe care le poti face. Le gasesti si aici pe blog si pe site-urile pe care eu le urmaresc. POti face paine din tarate de ovaz. VEi descoperi ca poti manca fara probleme sarmale, chiftele.
7. NU consuma dulciuri pentru diabetici! Stai departe de ciocolata din comert pentru diabetici. Ai indulcitor, ai lapte praf degresat? Fa o ciocolata de casa. Gasesti foarte multe retete pentru desert.
8. Nu pune intrebari de genul: De ce nu am voie fructe (contin mult zahar. Doar Goji ai voie sa mananci) sau Am voie masline? NU! Tot ce regasesti pe lista este permis, ce nu e... NU E!
9. NU te infometa! Chiar este recomandat sa mananci mai mult. Pentru a digera carnea, veti consuma multa energie... In aceasta dieta nu calculam calorii si nu ne infometam. 
10. Respecta zilele de PL (Proteine si legume). Proportia este 60% proteine, 40% .legume! Este adevarat ca atunci cand esti la PL acumulezi mai multa apa, iar cantarul iti va arata mai mult. NU dispera. Cantareste-te doar in zilele de PP (proteine pure)
11. Fa sport! Chit ca faci 10-15 min pe zi acasa, sau mergeti pe jos 20 de min ... miscarea e importanta si va ajuta mult. Totusi nu fortati! Sunte persoane care au tinut dieta si au mers la aerobic si au slabit ceva mai greu!

12. Ameteli in primele zile. Daca aveti ameteli in primele zile nu va speriati. Asa este fiecare dieta la inceput. Trec repede. UN sfat ar fi sa luati vitamine!
Tot ce am scris mai sus am strans de pe forumuri despre dieta Dukan. Sunt persoane care au experienta, care au slabit 20-30 de kg care si-au impartasit sfaturile. Mai adaug sfaturi cand mai aflu despre ele.

Spor la slabit!
Ale. B.


7 comentarii:

  1. Buna...Am început astăzi dieta,am 81kg și 1,55 înălțime merg înainte și o sa revin cu detalii cât am dat jos și cum merge..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravo Roxi,pe cat de inalta esti pe atat de LATA.Esti patrata?Bravo grasuto bine ca te-ai apucat de slabit,

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Ești groaznic(a )de rău ..rea ...Așa vei ajune tu ..pătrat ..Și lat...Va urăsc ăsta care vorbiti.și jicniți ...puteai sa îi spui decât Bravo ...imbecil sau imbecila ce ești ...Multă muie ti- as da mâncaiai pizda Roxanei

      Ștergere
  2. Buna. Imi cer scuze ca va deranjez. As dori cartea, dar linkul nu merge. Puteti sa ma ajutati?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Eu m-am inspirat din Dieta Dukan si mi-am creat una proprie. In 3 luni am slabit 21 kg. Am inceput de la 110 si am ajuns la 89 kg. Merg inainte cu speranta la o viata mai buna.
    Va mulțumesc celor care mi-ati citit commul!

    RăspundețiȘtergere
  4. Soțul meu de șase ani m-a părăsit pentru o altă fată, pentru că îl acuz că a văzut o altă fată și de atunci încerc să-l recuperez, dar el refuză să se întoarcă la mine, nu răspundea la apelul meu sau la e-mail și chiar neprietenindu-mă pe face-book și, de asemenea, urmărindu-mă pe IG și mi-a spus că a terminat cu mine și cu cei doi copii ai mei, m-am confuzat foarte mult, căutam ajutor pe internet și am văzut o mărturie despre modul în care o vrăjitoare ajută-i să-și recapete fostul, așa că am decis să încerc, dar am fost și mai confuz din cauza multor mărturii pe care le-am văzut, dar mintea mea mi-a spus să merg cu DR SAGURU pentru că am făcut multe cercetări despre el și am găsit nimic rău despre el, așa l-am contactat și i-am explicat problemele mele și el a făcut o vraja de dragoste pentru mine și îmi garantează 7 zile că fostul meu se va întoarce la mine și spre marea mea surpriză a treia zi o mare miracolul a căzut peste mine și fostul meu s-a întors la mine în a treia zi și mi-a cerut iertare DR SAGURU tu sunt doar cei mai buni, voi continua să-i public numele pentru că este Mântuitorul meu, acum suntem o mare familie fericită și unită, dacă ai nevoie de ajutorul lui, poți să-l trimiți prin e-mail Nu pierde speranța prea curând contactează-l Dacă ai nevoie de ajutorul lui puteți să-l trimiteți prin e-mail @ drsagurusolutions@gmail.com pentru o comunicare ușoară și rapidă, de asemenea, îl puteți suna sau adăuga în aplicația whats-app cu acest număr +12098373537

    RăspundețiȘtergere