joi, 13 martie 2014

MISCAREA IN DIETA DUKAN

CAT DE IMPORTANT ESTE SA FACEM MISCARE...

Dieta Dukan nu are aceleasi rezultate fara miscare. Dr. Pierre Dukan recomanda mersul pe jos. Este o activitate pe care toata lumea o poate face. Nu avem nevoie de abonament la sala pentru asta!
Eu am primit de curand o bicicleta eliptica. Mi s-a spus ca este cel mai eficient aparat. Mi-am propus ca in fiecare dimineata sa alternez 15 min de bicicleta, 15 min exercitii cu gantere de 2 kg si iar 15 min de eliptica.


Cat trebuie sa mergem pe jos? 

Perioada de Atac: in aceasta perioada trebuie sa mergeti pe jos cel putin 20 de minute pe zi.

Perioada de Croaziera: 30 de minute pe zi. Daca greutatea dvs stagneaza timp de o saptamana, atunci va trebui sa mergeti 60 de minute pe zi timp de 4 zile pana cand incepeti iarasi sa pierdeti greutate

Perioada de Consolidare: 25 de minute pe zi. 

Perioada de Stabilizare: 20 de minute pe zi

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si daca as vrea sa merg si la sala cam 5 zile pe saptamana a cate 1-2 ore,afecteaza cu ceva?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si daca as vrea sa merg si la sala cam 5 zile pe saptamana a cate 1-2 ore,afecteaza cu ceva?

    RăspundețiȘtergere
  4. Si are ceva daca vrem sa mergem la sala?

    RăspundețiȘtergere