marți, 28 mai 2013

Cum merge stabilizarea

STABILIZAREA

Mi-am dat seama ca am scris putin despre aceasta etapa in care in afara de faptul ca in fiecare joi tin zi de proteine pure (lapte carne si oua - PP), mananc tarata de ovaz (3 lg) si beau apa multa, in rest nu am nicio restrictie.

Am intrat in consolidare la 51,6 kg, acum greutatea mea oscileaza intre 51,4-51,7kg. Deci sunt pe drumul cel bun.
Am terminat consolidarea in 20 mai, practic a fost prima saptamana in care realmente am mancat ce am vrut. Si iata ca greutatea se mentine.
Important este sa ma cantaresc dupa ziua de PP.

Pot sa spun ca in consolidare, la inceput, am slabit la 50 kg, apoi am revenit la greutatea cu care am inceput conso, adica 51,6.
Dar asta s-a intamplat pentru ca nu am mai facut miscare si recunosc ca nici nu mi-am dorit sa arat prea slaba. Deja toate rochiile de mireasa pe care le-am probat imi sunt f mari. Mi-am luat masurile pentru rochita mea si nu intentionez sa mai dau jos pana la nunta.
Scopul meu a fost sa arat bine in rochita de mireasa, nu sa arat slaba in ea... Si asa pe la 50 de kg lumea imi spunea ca arat cam rau.
Una peste alta scopul mi l-am atins. Dieta a durat totusi mult, aproape 5 luni de zile. Insa doar asa putem avea garantia ca nu ne ingrasam la loc. Am introdus cu fiecare etapa treptat alimente si asta este metoda cea mai buna sa-ti pastrezi greutatea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu