miercuri, 29 mai 2013

CIULAMA DE PUI CU CIUPERCI


 CIULAMA DE PUI CU CIUPERCI

ETAPA: CROAZIERA
PROTEINE CU LEGUME


INGREDIENTE:
1 ceapa medie
pui - piept sau pulpe desosate
amidon - 1 lingura normala
lapte 0,1% 200 ml
ciuperci - 300 gr
sare, piper, comdimente

PREPARARE:
Eu am calit carnea la wock, cu condimente, prima data. Am scos carnea intr-o farfurie, apoi, in grasimea ramasa de la carne am calit ceapa. Am pus si putin usturoi, daca va place plus ciumpercutele...


Plus cam 50 ml apa, ca sa fiarba cat de cat. Se lasa pana scade apa cu totul, dupa care se adauga iar carnea.
Separat, intr-o cana pregatim amidonul cu laptele degresat.
Amestecam sa nu iasa cocoloase.
Turnam amestecul peste carne si ciuperci si lasam sa dea de 2-3 ori in clocot.


Se mai poate adauga patrunjel, daca doriti.


Pofta Buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu