sâmbătă, 20 aprilie 2013

Consolidare etapa a doua

Scad si in consolidare

Am inceput consolidare cu 51,6 kg si cu noile alimente introduse in dieta m-am ingrasat 1 kg. Aveam zilele trecute 52,5 kg. Asta a fost prima etapa a consolidarii, practic primele 35 de zile. Acum sint deja in a doua etapa, cand am voie sa mananc 2 mese de sarbatoare si 2 de amilacee pe saptamana si, culmea, incep sa si slabesc. E drept ca nu tin 2 mese de sarbatoare inca... mai astept...
Una peste alta am acum 51,7 kg si cred eu ca sunt pe un trend descendent...
Prin urmare sa nu va faceti griji ca va ingrasati odata ce ati terminat croaziera. Daca respectati cat de cat dieta (pt ca si eu am mai calcat stramb) nu veti avea o oscilatie mai mare de 1 kg. Ceea ce e rezonabil zic eu... In fine, termin consolidare undeva prin mai, deci mai am ceva de tras...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu