marți, 2 aprilie 2013

Am slabit 7 kg cu dieta Dukan

Cum am slabit 7kg cu dieta Dukan

Am inceput in 3 ianuarie dieta. Anul acesta sunt mireasa si, evident, am zis sa arat bine. Am plecat cu o greutate de 58 de kg si am ajuns iata la 51 kg.
Am atins aceasta greutate in peste 2 luni si jumatate. Unii ar spune ca am slabit greu. Eu spun ca am slabit in medie 1 kg pe saptamana si asta e ritmul normal de slabire.
Pana sa ajung in consolidare nu prea am trisat. Am incercat sa tin dieta ca la carte si a dat rezultate.
Acum in consolidare mai scap cate ceva dulce. Eu consider ca mai calc si gresit, desi am voie 1 masa de sarbatoare pe saptamana , iar consolidarea e mult mai permisiva.
Acum, greutatea mea oscileaza intre 51-52 de kg. Nu-mi prea convine pentru ca eu vreau sa ajung la 50. Dar am incredere in dieta.
Eu fac si prostia sa ma cantaresc in fiecare zi. Ar trebui sa fac asta doar dupa joia sfanta. Dar nu-i bai, notez tot ce mananc, tot ce gresesc, pentru ca voi sa vedeti exact ce se intampla atunci cand nu respecti dieta.

Uite aici jurnalul meu de dieta, ce am mancat in fiecare zi http://dukanregim.blogspot.ro/p/jurnal-de-dieta.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu