sâmbătă, 14 septembrie 2013

EXPERIENTA DUKANITELOR NOASTRE: INAINTE SI DUPA DUKAN

 
MARINA - 22 KG cu dieta Dukan





Marina ne scrie: "Fetelor va spun sincer ca daca vreti intr-adevar sa slabiti, se poate! Eu am incercat nu stiu cate diete si am luat o gramada de pastile pt slabit, care mi-au facut si rau,insa nu m-am dat batuta. Anul trecut dupa ce am facut nunta, sotul meu a auzit de dieta dukan. Cand am inceput-o nu prea aveam incredere ca o sa slabesc vreun kg, insa dupa 3 luni s-au vazut rezultatele si nu imi pare rau. A meritat sa merg la nunti si sa nu mananc, deoarece eram la a 2 a etapa,a meritat toate sacrificiile mele.
Tin sa specific ca inainte mancam fff multe dulciuri si de aceea mi-a fost greu sa nu mai mananc,sa le evit. Recomand tuturor dieta dukan. Nu o sa va para rau! Va pooop

!

PS: Marina a slabit de la 88 kg la 66 kg! Multumim Marinei foarte mult pentru poze!

Ale B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu