luni, 11 martie 2013

DE AZI, IN CONSOLIDARE!

Am intrat in etapa III-a

Asadar am intrat de azi in Consolidare. Dupa 2 luni si ceva de croaziera, timp in care am slabit aproape 7 kg. In fine am azi, 11 martie, 51,6 si am plecat in 3 ianuarie de 58,2 kg.

In rezumat:


IANUARIE De la 58,2 la 54,8.  Deci 3,4 kg pierdute

FEBRUARIE De la 54,8 la 52,1. Deci 2,7 kg pierdute

MARTIE  De la 52.1 la 51,2. Deci 900 de grame pierdute 


Ritmul de slabire a fost lent, e drept, dar nici nu ma compar cu persoanele care au de dat jos zeci de kilograme si care slabesc 7 kg numai in atac.
Imi propusesem sa ating 50 de kg, dar inteleg ca si in consolidare se slabeste. Asa ca, daca mai scap de 1 kg jumate imi ating si targetul meu (pt ca Dukan pe grafic imi arata peste 52 kg).

Una peste alta sunt noua in consolidare, abia acum invat noile reguli. Nu am schimbat nimik in prima zi. Am mancat doar un mar. Inteleg ca alimentele noi e bine sa fie introduse treptat si nu toate odata.
Asa ca va tin la curent in continuare.

Spor la ars caloriile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu