marți, 15 ianuarie 2013

Bodo a slabit 30 kg cu Dukan


Bodo a slabit 30 kg cu Dukan

Solistul a avut 125 de kilograme. Dupa cateva luni, dupa ce a urmat dieta Dukan a slabit, iar acum are 95 de kilograme. Fara sa se abtina de la mancare si fara prea mult efort. 

Nu am avut probleme de sănătate, dar nu mă simţeam bine în pielea mea şi am vrut să slăbesc. Am urmat dieta Dukan, sunt patru etape, şi am avut rezultate. Şi soţia mea, şi colegii mei din trupă l-au ţinut, şi toţi au avut rezultate foarte bune. Acum cântăresc 95 de kilograme şi aş vrea să mai slăbesc încă vreo 5. Am mâncat la ce oră am vrut, ba chiar am mâncat şi dulciuri. În primele două etape n-am mâncat deloc grăsimi, zahăr şi pâine. Doar iaurt, lapte, brânză, toate degresate, grătare, ciorbiţe, legume şi pâina am înlocuit-o cu tărâţe de ovăz. În ultima etapă am mâncat chiar şi tort făcut în casă. Blatul îl fac din tărâţe de ovăz cu îndulcitori, crema o fac din prafuri la plic care nu conţin zahăr şi adaug esenţă de vanilie", a povestit solistul, pentru Click!

Foto: Click si bestfm.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu