joi, 12 septembrie 2013

INAINTE SI DUPA DIETA DUKAN

 STUDIU DE CAZ: LOREDANA

"Inca nu am terminat dieta, mai am pana pe 8 octombrie. Nu am asa multe poze deoarece inainte uram aparatul foto si evitam fotografiile:)))....Am plecat pe 16 iunie cu 81,6 kg si azi 11 septembrie am 62 kg. " Larissa Loredana.


Asadar, in circa 3 luni Loredana a slabit aproape 20 kg. A tinut regimul 1PP cu 1 PL in croaziera si cu multa ambitie a ajuns la Kilogramele dorite.


Am discutat cu ea pe blog de fiecare data cand a avut nevoie de lamuriri si pot sa va spun ca e foarte multumita de dieta.

Loredana ne-a scris ca si-a facut si analizele si ca totul este in regula.

A fost draguta si ne-a trimis niste fotografii cu ea inainte si dupa dieta ca sa le publicam pe blog si sa ne ambitionam atunci cand suntem cu moralul la pamant.

Eu zic ca merita felicitata pentru ambitie, pare cu totul alta persoana acum.

In plus e asalatata cu tot felul de intrebari despre dieta. Nu de alta, dar a slabit spectaculos, trebuie sa recunoastem.

Munca ei nu este inca terminata, dupa croaziera va avea mult de munca in stabilizare. Iar daca si consolidarea o respecta intocmai nu va pune la loc absolut nimic.


Asa ca multumim LOredana si spor in continuare! Esti un exemplu pentru noi!

Ale B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu