duminică, 20 ianuarie 2013

DUKAN: TESTUL DIETEI



TESTUL DUKAN

Il puteti face direct pe site-ul oficial al dietei. In functie de ce greutate aveti si cat vreti sa slabiti, testul va spune clar care sunt fazele prin care trebuie sa treceti, cat dureaza ele si in cat timp puteti ajunge la greutatea dorita.
Veti primi si un mesaj personalizat. Din experieta personala va pot spune ca greutatea dorita nu corespunde cu cea recomandata dupa standardele Dukan. De obicei e mai mica, dar oricum va faceti o idee despre dieta.
Cand o incepeti, cat dureaza atacul, cat CROAZIERA, cand ajungeti la consilidare, cat dureaza ea etc.
Click pe linkul de mai jos.
Test Dukan www.dukandiet.co.uk

Cartea DUKAN http: http://ge.tt/2NFryxG/v/0?c

37 de comentarii:

  1. cum pot face testul dukan? multumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e simplu, accesezi linkul , completezi formularul.... NU stii engleza, ai pe blogul si meu si traducerea

      Ștergere
  2. draga mea tu traduci dar sunt oameni care nu stie sa faca testul ,ia si pune testul si e usor pt fiecare nu asa tu traduci si ce facem citim traducerea ?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai pentru ca sunt oameni care ""nu stie" sa faca testul, cum spui tu, eu l-am tradus!!! Testul se face doar pe dukandiet.co.uk. E simplu! Nu am inventat eu testul si nici nu pot sa-l fur si sa-l pun pe blog. Asa cum am scris mai sus eu doar l-am tradus, pentru ca sunt multi care nu stiu engleza si nu au cum sa faca testul... Prin urmare, nu vrei sa citesti traducerea, nu te intereseaza, nu intri pe blog. Cat de simplu poate fi...

      Ștergere
  3. nu faci tot nu poti stai pe curu tau

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acelasi lucru pot sa-l spun si eu despre tine. Nu stii limba romana, nu comentezi. Sau cel putin nu pretinzi ca detii adevarul absolut.

      Ștergere
  4. imi poate spune cineva cat dureaza pana primesti mail-ul de raspuns la testul Dukan? va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. In principiu nu dureaza f mult, hai maxim o zi... De cat timp ai completat testul?

      Ștergere
  5. de o saptamana...inseamna ca n-am completat corect...o sa mai incerc o data...multumesc ptr raspuns

    RăspundeţiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. BRAVO! Daca te mai pot ajuta cu ceva, sunt aici! Spor!

      Ștergere
  7. nu pot accesa link-ul pt efectuarea testului...ce pot face?pur si simplu nu incarca

    RăspundeţiȘtergere
  8. si eu as vrea sa incep dieta...ma tot gandesc...sa incep sau nu...
    nu vreau sa dau jos numai 6 sau7kg

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si eu tot pentru atatea kg am tinut dieta. De ce te mai gandesti?

      Ștergere
  9. buna,asdori sa achizitionez si eu acest program de slabit personalizat ,dores sa stiu daca trebuie neaparat achitat pe site sau exista si alta posibilitate in lei?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe siteul oficial al dietei dukan gasesti testul www.dukandiet.co.uk.
      Eu am doar un blog unde am scris experienta mea cu dukan. Tot din experienta mea iti spun ca nu trebuie sa te inscrii pe site-ul lor si sa le platesti tipsuri pt dieta. O poti urma citind tot ce am scris eu pe blog. Gratis! Si te ajut si cu sfaturi daca ai nevoie. Si daca nu pot sa te ajut eu, intreb alte fete veterane in dieta dukan si o scoatem cumva la capat.
      Tu fa testul, vezi exact cate zile de atac, croaziera etc si eu promit sa iti raspund la intrebari daca ai nevoie de ajutor.
      Spor !

      Ștergere
  10. Am si eu o mica problema.am completat acel test de aproape 5 zile si inca nu am primit e.mailul.ce pot sa fac?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai completeaza o data! rezultatul ti-l da pe loc! emailul cuprinde doar niste date despre tine si dieta...

      Ștergere
  11. am aflat cat dureaza cele trei perioade ale regimului dar nu am inteles cat dureaza ultima perioada adica stabilizarea.multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  12. imi puteti spune, va rog,daca trebuie sa consum zilnic tarate de ovaz,in ce cantitate si daca datorita acestora nu voi avea probleme cu constipatia?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Evident ca trebuie consumate zilnic! Sper ca nu ai inceput dieta fara ele pentru ca ai inceput-o degeaba. Te rog sa citesti fiecare etapa in parte! le gasesti aici pe blog, iti trebuie 10-15 min sa le parcurgi pe toate!
      De cosntipatie scapi cu ulei de parafina sau ceai verde, tot aici pe site gasesti la forum aceasta informatie. Spor!

      Ștergere
  13. Buna,Alexandra!Eu ma chinui sa primesc rasp la formular...Il completez,dupa care ast...si ast...si ast...si primesc rasp cum ca nu am completat formularul corect,ca trebuie sa terc nu stiu ce date...dar eu l-am tot completat.Am obosit sa-l tot completez intr-una si...nimic...Ce as putea sa fac...?Multumesc anticipat

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai nu stiu ce sa-ti spun. Daca nu merge si nu merge, urmezi instructiunile de pe blog. Incepi cu atac, in functie de cate kg vrei sa slabesti atatea zile de atac tii. Nu prea multe ca nu e bine... Croaziera o tii pana slabesti de tot. Apoi in stabilizare daca ai slabit de ex 7 kg... tii cate 10 zile pt fiecare kg, adica 70 de zile de stabilizare... si tot asa. Citeste cu atentie etapele!

      Ștergere
  14. Buna seara. Buna reteta. Am inceput dieta pe 12 februarie 2013, de la greutatea de 96 kg si pana in acest moment am ajuns la 68 kg. Mai am de tinut pana pe 12 decembrie, apoi incep consolidarea(cred ca merit si eu o masa de sarbatoare, de Cracun) . Sper sa ating 65 de kg . Sunt foarte incantata si ma simt alt om cu acest regim . Analizele sunt foarte bune, ca si inainte dealtfel,nu ametesc, nu am alte probleme si credeti-ma: nu se moare din asta. Mult succes tuturor! Recent, mi-am schimbat poza de profil pe facebook. Cu drag, Irina Grigoras.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo Irina! te astept cu poze la adresa alebogdan@gmail si daca esti de acord sa le publicam (inainte si dupa dukan) ti-am fi recunoscatoare!

      Ștergere
    2. Bravo, felicitari! te astept cu poze pe alebogdan@gmail.com si daca esti de acord sa le si publicam la sectiunea inainte si dupa dukan, ti-as fi recunoscatoare!

      Ștergere
  15. cite intrebari stupide!!! .... cata rabdare ai sa raspunzi tuturor...mie imi vine sa plang...

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu... dar hai ca nu e chiar atata de grav!

      Ștergere
  16. cat si unde trebuie sa platesti pentru dieta dukan?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pe siteul dukandiet.co.uk e o optiune daca vrei sa primesti zilnic mailuri de la ei... si alerte despre dieta... un fel de program personalizat. Eu nu am incercat niciodata! Si sincer iti spun, nici nu cred ca ai nevoie!
      Ai aici pe blog tot ce iti trebuie, daca ai nevoie de ajutor (dupa ce te lamuresti cu fiecare etapa, citesti cartea... etc) te ajut aici pe blog !

      Ștergere
  17. file:///C:/Users/user1/Downloads/dukan.jpg

    RăspundeţiȘtergere
  18. Am imceput dieta pot sa beau apa carbogazoasa?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apa plata este de preferat! oricum din croazirea ai liber la cola zero... cu moderatie evident!

      Ștergere