sâmbătă, 24 august 2013

RETETA DUKAN: ARDEI COPTI CU ZAHARINA SI OTET

ARDEI COPTI
 


 PERIOADA: CROAZIERA (pl), STABILIZARE, CONSOLIDARE

INGREDIENTE
10 ardei
un sfert de cana de otet
1 lingura de ulei
3 tablete de zaharina (echilvalent 3 linguri),
sare

MOD DE PREPARARE
Ardeii I-am copt la cuptor. La 200 grade circa 40-50 min.
Dupa ce I-am scos de la cuptor I-am acoperit cu un stergar si I-am lasat putin sa se raceasca.
Dupa 15 minute le-am curatat coaja si I-am pus intr-un castron.
Intr-o cana de 250 ml am pus un sfert de cana de otet, 3 tablete de zaharina si apoi am umplut cana cu apa.
Am amestecat bine pana s-a dizolvat zaharina.
Peste Ardei am turnat putin ulei sio am adaugat cana de otet cu zaharina.
Gata!

Merg bine cu ciulamaua de pui! Reteta pt ea o gasiti tot aici pe blog!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu