joi, 7 martie 2013

UNDE GASIM PRODUSELE DUKAN


UNDE GASIM PRODUSELE DUKAN


Unde gasesti lapte praf degresat?

http://www.cafemagia.ro/lapte-21 -

In Bucuresti se poate merge direct la magazin .Adresele le gasesti pe cele doua site-uri,la contact.
Pe cafemagia.ro si kfea.ro. Primii sunt in Sebastian ceilalti sunt pe 11 Iunie iar preturile sunt aproape identice. Comanda minima 100 lei + transport 15 lei daca esti din Bucuresti sau 25 lei din alt oras


Unde gasesti gluten?

In Bucuresti, eu am cumparat de la Ki-Life, este la Piata Amzei.(Piata Romana), Se poate comanda  si la plafarul din coltul strazii eventual.
Seitanul (care e un gluten aromatizat) permis în toate cele 4 etape ale dietei, fără nici o restrictie . Iată link-ul site-ului Dukan francez - seitan http://www.dukanaute.com/liste_complete_des_aliments_dukan.html
Seitan în franceză, Wheat gluten (gluten de grâu) în engleză.

Este proteina din grâu, proteină vegetală inclusă în dietă de Dr. Dukan.  Nu stiu insa cat de sanatos este!

TARATE DE OVAZ

Am gasit la Mega Image, 3,4 lei, 200 gr

 Iaurtul Covalact 0.1% grasime
Este ceva mai cremos decat altele, 2,5
Branza Lacteea, 02% grasime. 4,5 lei
Eu am gasit mai greu branza 0%, asa ca am ales-o pe aceasta.









Indulcitor tablete, le folosesc la cafea. 6 lei.









Ulei de parafina 3 lei, de la Farmacie. Pt cei care au probleme cu constipatia.

Fructe Goji - Mega - 100 gr 11 lei sau Carrefour 250 gr - 18 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu