joi, 7 martie 2013

LUMINITA ANGHEL A SLABIT 27 DE KG CU DIETA DUKAN



A SLABIT 27 DE KG

Luminița Anghel a povestit la emisiunea ”Acces direct” cum a reușit să piardă 27 de kilograme. Deși se consideră încă grăsuță, vedeta este mulțumită de rezultate și se ține de regim, dar și de sport și de tratamentele de înfrumusețare care o ajută foarte mult: vacuum, masaj, creme și electrostimulare.
”Nu m-am înfometat, nu am apelat la un regim de criză. Eu mă simțeam bine și când eram grasă, am încercat lent, dar sigur, O singură rețetă a dat roare. Am slăbit mult în două luni, dar acum fac și mai mult decât înainte, pe lângă sport și dietă. Merg la vacuum, masaj, electrostimulare și creme. încă mai am burtică de la sarcină. Am funcționat cu dieta Dukan”, a spus Luminița la Acces direct.


sursa: libertatea.ro

FOTO: ziaremondene.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu