duminică, 6 iulie 2014

Sarmale Dukan cu ciuperci si morcovi




Sarmalute DUKAN dietetice

PERIOADA: CROAZIERA
Timp de preparare: 2 ore
Dificultate: scazuta

Ingrediente:
700 gr de carne de vita tocata
1 ou
sare, piper


cimbru, condimente pt sarmale
ciuperci, o cutie
3 morcovi
varza murata


PREPARARE:
Ciupercile, ceapa si morcovul se calesc intr-o tigaie de teflon. Se adauga si carnea si se lasa pana se rumeneste putin.

SE taie frunzele de varza si se pregaesc pentru foile de sarmale. Tapetati oala cu varza taiata si abia apoi adaugati sarmalele gata invelite in varza.

Peste adaugati iar varza taiata marunt si adaugati 2 lg de bulion.
Se adauga apa.

Se lasa la foc mic o ora si jumatate , doua ore.
 Pofta Buna!

2 comentarii:

  1. Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plina de bucurie a vie?ii mele din cauza ajutorul Dr.saguru a facut pentru mine, ajutându-ma sa ex-so?ul meu înapoi cu magia lui ?i dragoste vraja. Am fost casatorit timp de 6 ani ?i a fost atât de teribil pentru ca so?ul meu a fost într-adevar ma în?ela ?i a fost în cautarea unui divor?, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mul?i oameni pentru a ob?ine ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni sa fie ferici?i în rela?ia lor. I-am explicat situa?ia mea sa-l ?i apoi sa caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus ca ma va ajuta cu cazul meu ?i iata-ma acum sarbatoresc pentru ca so?ul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu sa fie de mine ?i nu pot face nimic fara a prezenta mea. Ma bucur cu adevarat casnicia mea, ceea ce o mare sarbatoare. i se va continua pe internet, marturisind pentru ca Dr.saguru este într-adevar o adevarata fuga vraja. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul raspuns la problema ta ?i sa te sim?i fericit în relationship.and tau sau, de asemenea, în perfecta
    1 IUBIRE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 rodul pântecelui
    4 PROMOVAREA SPELL
    5 PROTEC?IA SPELL
    SPELL 6 AFACERI
    7 SPELL JOB BUN
    SPELL 8 LOTTERY ?i SPELL CURTEA DE CAZ.

    RăspundețiȘtergere
  2. Top 10 YouTube Channel for Live Movies & TV - Vimeo
    List of Youtube Channel channels for Live Movies & youtube mp3 TV that you can stream live and online legally at Vimeo. Vimeo has over 3 million views on

    RăspundețiȘtergere