vineri, 28 iunie 2013

Produsele Dukan in Romania


Produsele Dukan aduse si in Romania


Am primit acest comunicat de la ei, desi eu va spuns sincer ca nu am incercat produsele. Iar convingerea mea este ca dieta merge cel mai bine cu produsele gatite de noi acasa si nu cu niste produse vandute de cineva care exploateaza dieta la maximum. Prin urmare, luati ceea ce scrie mai jos doar ca pe o informatie. Nu de alta, dar mi se pare ca si Pierre Dukan incepe sa admita in dieta tot felul de produse care nu sunt tocmai ok, dar care aduc un oarecare castig financiar.

Lerida anunta lansarea oficiala in Romania a produselor nutritionistului francez Pierre Dukan, printr-un contract semnat in exclusivitate pentru piata locala.

“Am decis sa importam produsele Dukan, pentru ca noi credem ca in urmatorii ani va creste si mai mult consumul de produse alimentare, destinate dietei. Ne bazam pe faptul ca romanii vor dori din ce in ce mai tare sa duca un stil de viata sanatos, care include o alimentatie moderata”, a declarat Bogdan Ciocoveanu, directorul general al Lerida
International.

“Decizia de a intra pe piata de food este una strategica si le promitem partenerilor nostri ca vom continua sa ne pastram profilul inovator, capatat in ultimii ani”, a mai spus managerul.


Despre Dieta Pierre Dukan

Pierre Dukan a devenit faimos în întreaga lume, în 2000, odată cu lansarea cărții „Je 
ne sais pas maigir”, adică „Eu nu știu să slăbesc”.  Vedete, precum Jennifer Lopez 
sau Gisele Bündchen au recunoscut avantajele acestei diete și astfel nutriționistul 
francez și dieta sa au căpătat o faimă mondială. În România, Dieta Dukan a devenit 
cunoscută în 2012, iar numeroase persoane publice din țara noastră au adoptat 
rapid acest regim și principiile dietei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu