sâmbătă, 1 iunie 2013

Cornelia Rednic a slabit cu dieta dukan

Cornelia Rednic a slabit cu dieta dukan SURSA: ELE.RO Simpatica cantareata de muzica populara Cornelia Rednic a reusit sa slabeasca 10 kilograme dupa ce a tinut dieta. Cornelia nu a apelat la nutritionist, insa a respectat un regim alimentar strict si a facut mult sport. Dupa ce a analizat bine mai multe tipuri de dieta, Cornelia a ales dieta Dukan, cel mai cunoscut plan alimentar cu ajutorul caruia au reusit sa slabeasca multe celebritati. Si pentru ca metabolismul si stilul ei de viata nu s-ar fi potrivit cu aces regim, dar si pentru ca diverse cunostinte care l-au urmat nu s-au simtit foarte bine, Cornelia a readaptat putin dieta Dukan in asa fel incat sa fie mai sanatoasa. Nu pot sa ma tin de un program pe care mi-l propune un nutritionist, in primul rand pentru ca nu mi-o permite activitatea profesionala. Eu am slabit mancand sanatos si facand zilnic miscare. Nu mai pun gura pe nimic prajit, doar fiert, la gratar sau la cuptor.Am renuntat la cartofii prajiti, la paste si la orez si consum multe legume. Am studiat dieta Dukan si m-am inspirat din ea, dar nu am tinut-o ca la carte pentru ca face rau organismului. Nico spunea la un moment dat ca nu s-a simtit bine cand a urmat-o. Eu am respectat pasii dietei, doar ca am introdus legumele in meniu, zilnic, desi regimul acesta le exclude din alimentatie cateva zile. Dulciuri nu mai mananc deloc desi imi plac. La inceput poftesti la ce iti este interzis, dar te obisnuiesti. Este foarte important sa te alimentezi sanatos. Eu am slabit 10 kilograme si nu pot sa zic ca procesul a fost o corvoada, a declarat Cornelia Rednic pentru WOWbiz.ro. SURSA: ELE.RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu