luni, 6 mai 2013

Natasha Raab a slabit 10 kg cu dieta Dukan


click.ro


Actriţa Natasha Raab, din «Poziţia copilului», a slăbit 10 kilograme cu dieta Dukan: «Mi-a fost puţin frică»

Natasha Raab (captură: Acasă TV)
Natasha Raab (captură: Acasă TV)
Îndrăgita actriţă a povestit pentru Poveştiri Adevărate cum a reuşit să îşi transforme silueta. Natasha Raab a ţinut dietă timp de aproximativ 2 luni şi jumătate şi a dat jos 10 kilograme. Acum este foarte încântată de noul său look şi se străduieşte să nu recupereze din kilogramele pierdute.
Actriţa a dezvăluit secretul noii sale siluete: dieta Dukan şi sport, de câteva ori pe săptămână. "Am încercat dieta Dukan. Mi-a fost puţin frică pentru că ştiam că e pe un exces de proteine. Mănânci numai proteine, fără carne roşie, ai voie şi iaurt şi fructe de goji. Am fost şi la sală, am câteva exerciţii pe care le fac, mai mult cardio", a declarat Natasha Raab.
Aşa arăta Natasha Raab pe vremea când urca pe podiumurile de modă
Fost manechin de succes în anii 80, Natasha Raab a mărturisit că se uita cu nostalgie la fotografiile cu ea din acea perioadă şi că acestea au motivat-o să îşi recupereze silueta care a consacrat-o. "Mă uitam în revistele de modă din anii 80 şi ziceam Doamne, ce slabă eram, parcă eram de la Auschwitz", a recunoscut aceasta.

sursa: click.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu