joi, 14 martie 2013

Ce mananc in consolidare?



Consolidare

Am citit pe forumuri ca alimentele noi trebuie introduse treptat. Pana acum, in afara de 2 mere, nimic nou in dieta mea normala ca-n zilele de Proteine - Legume. Voi introduce de saptamana viitoare, treptat o portie de paste, apoi in cealalta saptamana o portie de orez.... In fine, nu voi sari peste masa de sarbatoare. Inteleg ca e importanta si ea.
In primele zile, trecand direct in PL, am luat 600 gr in greutate. Am intrebat pe forumuri si mi s-a spus ca e normal si am fost sfatuita sa ma cantaresc dupa ziua de joi, cand obligatoriu mananc proteine pure. Si de la 52,3 brusc am ajuns la 51,2. Waw!
Targetul meu e de 50 kg, dar am intrat la 51,6 in consolidare, pe considerentul ca se slabeste si in consolidare.
Per total am slabit 7 kg, asa ca voi tine consolidarea 70 zile, adica pana in 5 mai....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu